tropoi na kaneis entipwsi pou tha meinei gia panta, ediva.gr

7 Τρόποι να κάνεις εντύπωση που θα μείνει για πάντα!

by ediva

Στον τομέα της καριέρας σαν γυναίκες, η αλήθεια είναι ότι πρέπει να προσπαθήσουμε ένα “τσικ” παραπάνω από τους άντρες για να κάνουμε εντύπωση. Όχι εμφανισιακά. Δυστυχώς αυτό μπορούμε να το πετύχουμε εύκολα. Το να κάνουμε καριέρα και να υποστηρίζουμε ένα brand και ένα δικό μας προϊόν είναι δυσκολάκι. Εντάξει, μεταξύ μας είμαστε και ας μην κοροϊδευόμαστε, θέλει αρκετό κόπο.

Παρόλα αυτά, όμως, δεν είναι ακατόρθωτο και μάλιστα υπάρχουν τρόποι για να κάνεις εντύπωση που θα μείνει για πάντα. Συμβουλές που θα σε βοηθήσουν πάρα πολύ επαγγελματικά, αλλά και στην προσωπική σου ζωή θα συναντήσεις παρακάτω. Μπορεί τα περισσότερα από τα παρακάτω tips να πιστεύεις ότι τα κάνεις, απλά ίσως να θέλει μια μικρή διόρθωση στον τρόπο σου για να επιτύχεις πραγματικά.

1. Να επικοινωνείς πραγματικά

sinergates chamogeloun

Όταν πουλάς το προϊόν, πουλάς ταυτόχρονα και εσένα. Αν θες να έχουν στο μυαλό τους οι άλλοι ότι το μόνο που σε νοιάζει είναι πως να πουλήσεις, τότε ίσως πρέπει να αναθεωρήσεις. Πες μια καλημέρα, ρώτησε τον πελάτη σου πως είναι, δείξε ενδιαφέρον και έπειτα ξεκίνα να πουλάς τον προϊόν σου. Δημιούργησε ένα φιλικό κλίμα, όπου ο πελάτης θα νιώσει άνετα μαζί σου και θα θελήσει να ακούσει για αυτό που πουλάς. Μην ξεκινάς να του αραδιάζεις απλά τα χαρακτηριστικά του προϊόντος. Άλλωστε ξέρεις ότι σαν γυναίκα, ένα όμορφο χαμόγελο πάντα εκτιμάται λίγο παραπάνω. Ευγενική, χαμογελαστή και επαγγελματίας.

Δες επίσης: Μοντέρνα ασπρόμαυρα outfits για το γραφείο!

2. Να είσαι ειλικρινείς

Θα μου πεις ότι αυτό μπορεί να σου κοστίσει στην πώληση. Κοίτα να δεις πως έχουν τα πράγματα. Με το να είσαι ειλικρινής και να παρουσιάζεις το προϊόν σου από όλες τις πλευρές- μαζί και με τα εκάστοτε αρνητικά- θα εκτιμηθεί από τον πελάτη περισσότερο. Στόχος σου είναι η σταθερότητα. Μπορεί να χάσεις μια πώληση γιατί εξήγησες τα αρνητικά ενός προϊόντος και ο πελάτης δεν ήθελε να το ρισκάρει, κερδίζεις όμως σε εκτίμηση. Αυτό σημαίνει εμπιστοσύνη και ότι θα σε ξαναεπιλέξει σαν προμηθευτή, μιας και είσαι απέναντι του ντόμπρα. Ουσιαστικά είναι αυτό που θέλουν όλοι για να μείνουν κάπου. Το αίσθημα ότι τους νοιάζεσαι λίγο παραπάνω από ότι απλά σαν πελάτες που φέρνουν πωλήσεις.

3. Μοιράσου τις ιστορίες σου

kopela milaei me agori

Το συγκεκριμένο κομμάτι είναι παρακλάδι της διαπροσωπικής επαφής. Ναι να δείχνεις ενδιαφέρον για τον πελάτη σου, αλλά ταυτόχρονα πρέπει να είσαι και για εκείνον πιο προσιτή. Να ξέρει 5-10 πράγματα για σένα. Δεν χρειάζεται να του πεις την ιστορία της ζωής σου. Ιστορίες μέσα από τη δουλειά που θα σας κάνουν να γελάσετε, αλλά και να έρθετε λίγο πιο κοντά, μιας και όλοι μας περνάμε πάνω κάτω τις ίδιες εμπειρίες.

Δες επίσης: 15 Γρήγορα και όμορφα χτενίσματα για το γραφείο!

4. Μη φοβάσαι να πεις “όχι”

mi fovasai na peis ochi

Αν λες συνέχεια “ναι” και είσαι βολική, να ξέρεις έχεις χάσει το παιχνίδι. Δε λέω είναι εύκολο να είσαι καλόβολη, αλλά έτσι ποτέ δε θα μπορέσεις να προχωρήσεις μπροστά. Πρέπει να πεις τα “όχι” σου σε καταστάσεις που βλέπεις ότι το απαιτούν. Είναι ένας τρόπος να ακουστείς και να δείξεις πως έχεις άποψη, ότι δε μπορούν να γίνονται όλα όπως θέλουν οι άλλοι και ότι ο τρόπος σου μπορεί να επιφέρει ίσως και καλύτερα αποτελέσματα. Μόνο λέγοντας και κάποια “όχι” θα μπορέσει να αναδειχθεί πλήρως ο χαρακτήρας σου- τόσο επαγγελματικά, όσο και σε προσωπικό επίπεδο.

5. Μη γίνεσαι μονότονη

Εξέπληξε τους πελάτες σου. Κάθε φορά που συμπληρώνουν ένα “χ” υψηλό ποσό στείλε και από ένα δώρο. Ή με την αλλαγή του χρόνου στείλε μια ευχητήρια κάρτα. Δήλωσε την παρουσία σου με έναν έμμεσο και όμορφο τρόπο. Στείλε δείγματα δωρεάν σε προϊόντα που θέλεις να προωθήσεις. Από προσωπική επαγγελματική εμπειρία μπορώ να σου πω ότι από τα μικρά δωράκια που στέλναμε παρέα με τις παραγγελίες, δεχόμασταν πολλά ευχαριστήρια τηλέφωνα και μάλιστα στην επόμενη παραγγελία ζητούσαν και κομμάτια από τα δωράκια για να τα πουλήσουν. Μικρές κινήσεις που δεν αφήνουν τον πελάτη.

6. Να είσαι εξυπηρετική όσο μπορείς

chamogelasti ginaika

Αυτό αφορά τόσο στην σχέση σου με τον πελάτη, όσο και με τους συναδέλφους σου. Προσπάθησε να είσαι όσο εξυπηρετική μπορείς. Για παράδειγμα, αν μπορείς να πας σε έναν παραπάνω πελάτη γιατί έτυχε κάτι σε έναν συνάδελφο κάντο. Πρόσεχε, εξυπηρέτηση να κάνεις, όχι να γίνεις θύμα. Επίσης, αν ένας πελάτης σου βάλει μια παραγγελία αργότερα από ότι συνήθως και σου ζητήσει να γίνει η αποστολή αυθημερόν, μην τον αποπάρεις.

Πες του ότι θα κάνεις ό,τι μπορείς για να σταλούν τα πράγματα του. Και κάντο! Αν μπορείς να τα στείλεις, χαλάλι και η παραπάνω ώρα που θα κάτσεις. Γιατί την άλλη μέρα θα σε πάρει να σου πει πόσο σε ευχαριστεί για την εξυπηρέτηση. Κάτι τέτοια κρατάνε τους πελάτες.

Δες επίσης: 3  Tricks του μακιγιάζ για να δείχνεις λιγότερο κουρασμένη!

7. Να προσπαθείς πάντα στο 100%

Να δίνεις πάντα το 110% του εαυτού σου. Πίστεψε με, οι άνθρωποι που δε δίνουν την ψυχή τους για αυτό που κάνουν ή που βαριούνται τη ζωή τους φαίνονται. Και χτυπάει πολύ άσχημα σε όποιον έχεις απέναντι. Μπορεί η μέρα σου να πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο- ναι συμβαίνει. Θυμήσου όμως ότι δεν σου φταίει ο πελάτης για να ξεσπάσεις πάνω του. Πάρε βαθιά ανάσα και βρες τον καλύτερο σου εαυτό.

Αν έχεις αναπτύξει μια καλή σχέση με τον πελάτη, μπορείς να ξεκινήσεις λέγοντας μια χαμογελαστή καλημέρα και έπειτα να πεις ότι είχες μια δύσκολη μέρα και για αυτό λίγο σήμερα δεν είσαι στα καλά σου. Θα το κατανοήσει και ξέρεις γιατί; Γιατί άνθρωποι είμαστε και συμβαίνει σε όλους μας να έχουμε κακές μέρες. Οπότε μην παραιτείσαι και προσπάθησε πάντα να δίνεις το 100% των δυνατοτήτων σου!

google-news

Ακολουθήστε το Ediva.gr στο Google News για να βλέπετε δωρεάν όλα μας τα άρθρα!

Related Posts