Τα τελευταία χρόνια συχνά ακούμε ότι το influencing έχει μετατραπεί σε πραγματικό επάγγελμα. Μάλιστα, πρόκειται για μια αρκετά προσοδοφόρα καριέρα με σημαντικές απολαβές. Προϋπόθεση φυσικά για αυτό είναι να είσαι καλή στη δουλειά σου! Ποια είναι όμως τα χαρακτηριστικά που έχει μια καλή influencer που θα σε κάνουν να ξεχωρίσεις από το πλήθος και να γίνεις περιζήτητη από τις εταιρείες;
Είναι αλήθεια ότι πολλές μπορεί να είναι influencers αλλά δεν είναι όλες πετυχημένες. Αν λοιπόν είσαι δραστήρια στα social media και σε ενδιαφέρει να τα δεις και επαγγελματικά τότε ανακάλυψε ποια είναι τα 5 χαρακτηριστικά που έχει μια καλή influencer και που την κάνουν περιζήτητη!
Ποια είναι τα στοιχεία μιας καλής influencer!
1. Έχει πάθος
Στόχος μιας influencer είναι να προωθήσει τα προϊόντα της εταιρείας με την οποία έχει συνάψει συνεργασία. Για να το κάνει αυτό θα πρέπει να έχει την ικανότητα να παθιάζεται μιλώντας για αυτά. Το πάθος βέβαια εκφράζεται και μέσα από τη θέληση της να ενημερώνεται καθημερινά για τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται. Αν λοιπόν θέλεις να γίνεις επαγγελματίας influencer θα πρέπει να γνωρίζεις τα προϊόντα τα οποία προωθείς έτσι ώστε να μπορείς να τα πουλήσεις.
Ένα εργαλείο που θα σε βοηθήσει να αποδείξεις ότι οι πωλήσεις προήλθαν από εσένα είναι ένα affiliate link. Μάλιστα, η Linkwise αποτελεί το μεγαλύτερο affiliate δίκτυο στην Ελλάδα που θα σου φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο προκειμένου να δείξεις ότι η προώθηση σου είναι εκείνη που οδήγησε σε πωλήσεις ενός συγκεκριμένου προϊόντος. Μπορείς να δεις περισσότερα για την εταιρεία και να κάνεις την εγγραφή σου εδώ.
Δες επίσης: Πως μπορεί να βγάλει χρήματα ένας influencer;
2. Είναι προσιτή
Προκειμένου να μπορείς να πείθεις το κοινό σου και να είσαι αγαπητή τότε είναι πολύ σημαντικό να είσαι προσιτή. Με το να δείχνεις σαν μια από αυτούς είναι πιο εύκολο για τους ακολούθους σου να ταυτιστούν μαζί σου και κατ’ επέκταση πειστούν από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προωθείς.
Δες επίσης: 5 Τρόποι για να αυξήσεις την παραγωγικότητα σου!
3. Είναι αυθεντική
Η αυθεντικότητα είναι ένα στοιχείο που πολλές δε διαθέτουν. Να είσαι σίγουρη ότι το κοινό μπορεί να αντιληφθεί πότε μια influencer δεν πιστεύει πραγματικά το προϊόν και το κάνει καθαρά επειδή είναι καθήκον της και αυτό είναι κάτι τελείως αποτρεπτικό για εκείνο. Αν θέλεις λοιπόν οι ακόλουθοι σου να σε πιστεύουν και να σε εμπιστεύονται τότε πρέπει να είσαι ειλικρινής και αυθεντική.
Δες επίσης: Πως να δημιουργήσεις το σωστό ντύσιμο για συνέντευξη!
4. Ξέρει καλά από τεχνολογία
Δε νοείται να θέλεις να είσαι influencer και να μη χειρίζεσαι καλά τα social media και όλες τις δυνατότητες τους! Από πιο απλά πράγματα, όπως η επεξεργασία των φωτογραφιών μέχρι πιο πολύπλοκα, μια καλή influencer παίζει την τεχνολογία στα δάχτυλα! Φυσικά, αν δραστηριοποιείσαι σε συγκεκριμένες πλατφόρμες δεν είσαι υποχρεωμένη να ξέρεις καλά όλες τις πλατφόρμες, αλλά οφείλεις να είσαι expert σε αυτές που χρησιμοποιείς.
Δες επίσης: 5 Δουλειές που μπορείς να κάνεις από το σπίτι!
5. Είναι συνεπής
Μπορεί το να είσαι influencer να μοιάζει ένα χαλαρό επάγγελμα αλλά αναμφίβολα απαιτεί συνέπεια. Η συνέπεια εκφράζεται τόσο απέναντι στην εταιρεία που σε επιλέγει για να συνεργαστείς μαζί της όσο και απέναντι στο κοινό σου. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι πρέπει να ποστάρεις υλικό σε τακτά χρονικά διαστήματα, ανάλογα με την συμφωνία σου με την εταιρεία.